SLEEK - Oh so special

19.04.2015 13:52

SLEEK - Oh so special

Sleek? Všichni známe. A pokud ne, rozhodně je to chyba! Proto jsem se rozhodla udělat recenzi na tento produkt. A jelikož paletku od Sleeku mám už nejméně rok, rozhodla jsem se vám sem dát pouze ilustrační foto, protože moje paletka je pěkně špinavá.
Tohle je moje první paletka na oči a dát za ni ruku do ohně. Pigmentace paletek od této značky je něco neuvěřitelného. 
Stíny mají máslovitou konzistenci a všechny třpytivé odstíny perfektně drží, nerozmazávají se s použitím báze. Co se týče matných odstínů - tmavé a barevné odstíny super, světlé - bílé jsou už na tom hůře. Práší a pigmentace nic moc. Ale mně to vůbec nevadí, protože jiné odstíny mi to plně vynahradí.
Na obrázku vidíte první škálu odstínů - vše BEZ BÁZE. Odstíny vlevo matné mají opravdu špatnou pigmentaci, ale ten zbytek? Co myslíte? :)
A myslím, že o těchto tmavých odstínech nemusím už vůbec nic psát. :)
A kde a za kolik jsem tuto paletku koupila?
Koupila ji za 269,- na e-shopu www.makeupshop.cz
Velice doporučuji! :)

Anketa

Už jste zkoušeli paletky od Sleek?

ANO (1)
NE (0)

Celkový počet hlasů: 1